help
1. Ik kan niet inloggen, wat nu?
Vul je de goede spelersnaam en wachtwoord wel in? Klik hier als je je wachtwoord bent vergeten. Het probleem kan ook veroorzaakt worden door je cookie-settings in je Internet Explorer.
2. Hoe verander ik mijn instellingen?
Controleer eerst of je goed bent ingelogd. Om instellingen te veranderen selecteer je in het menu de optie ' Mijn instellingen'. Vul alle velden goed in en klik na afloop op 'instellingen opslaan'.
3. Kan ik mijn spelersnaam wijzigen?
Ja het is sinds kort mogelijk om je spelersnaam te wijzigen. Je spelersnaam is te wijzigen op je instellingen/profiel pagina.
4. Hoe verander ik mijn wachtwoord?
Controleer eerst of je goed bent ingelogd. Klik daarna op 'Mijn instellingen' en verander onderaan de pagina je wachtwoord.
5. Hoe word ik lid van een pool?
Een beheerder van een pool kan je uitnodigen om mee te spelen, je ontvangt dan een e-mail. Je kan ook zelf een van de openbare pools uit het overzicht selecteren. Klik op 'speel mee met deze pool' om mee te doen.
6. Hoe verdien ik punten?
Je verdient punten door uitslagen (gedeeltelijk) goed te voorspellen. De hoeveelheid punten die hiermee te verdienen zijn, is afhankelijk van de pool en wordt door de beheerder hiervan bepaald.
7. Tot wanneer kan ik mijn voorspelling invullen of aanpassen?
Voorspellingen van wedstrijden kunnen tot 1 minuut voor aanvang van de wedstrijd ingevoerd of gewijzigd worden. Het invoeren of aanpassen van de topscorer en kampioen dient voorafgaand ingevuld worden. Daarna kan dit niet meer gewijzigd worden.
8. Wanneer worden de uitslagen ingevoerd?
Dit hangt af van de betreffende poolbeheerder. Wij vullen zelf namelijk geen uitslagen in.
9. Wat gebeurt er bij een gelijke stand in de ranglijst.
Als er twee of meer spelers hetzelfde aantal punten hebben, dan bepaald de poolbeheerder de uiteindelijke winnaar. Er kan bijvoorbeeld geloot worden of naar het exact goed voorspelde uitslagen worden gekeken.
10. Wanneer wordt de ranglijst bijgewerkt?
De uitslagen worden door de beheerder van de pool ingevoerd. Dit is dus per pool verschillend.
11. Zijn er prijzen te winnen?
De poolbeheerder kan op eigen initiatief prijzen weggeven, dus dit is per pool verschillend. Kijk bij het pool overzicht voor meer informatie.
Een paar keer per jaar is het mogelijk via gesponsorde pools prijzen te winnen. Hou hiervoor de homepage in de gaten.
12. Ik wil mijn spelersaccount verwijderen, hoe moet dat?
Ga naar 'setting' en klik op 'spelersaccount verwijderen'.
13. Ik zie mijn pool niet terug in de lijst, hoe kan dat?
Alleen openbare pools zijn zichtbaar in de lijst. Heb je een openbare pool gemaakt? Controleer dan onder de 'Mijn instellingen' of deze op actief staat.
14. Mijn poolbeheerder werkt de uitslagen en of ranglijst niet bij, wat nu?
Je kunt de organisator (beheerder) via het linkje 'E-mail organisator' op je pool pagina een mailtje sturen. Wij kunnen helaas niet het beheer van de vele pools overnemen.
15. Wat gebeurt er met mijn data?
Vanaf 25 mei 2018 is het verplicht te voldoen aan de nieuwe Europese regelgeving omtrent gegevensbescherming (GDPR). Binnen Voetbalpooltjes.nl vragen wij enkel uw e-mailadres en spelersnaam. Het e-mailadres wordt gebruikt voor in-game communicatie zoals bv voorspellingsbevestigingen of voorspellingsherinneringen. Je spelersnaam wordt getoond in onze algemene ranglijsten. Spelersnamen hoeven geen persoonlijke data te bevatten je bent hier zelf verantwoordelijk voor (je kunt een alias gebruiken) Wachtwoorden, die noodzakelijk zijn voor het inloggen worden met hoge encryptie opgeslagen. Alle overige persoonlijke data zoals voornaam en achternaam zijn optioneel. Deze velden worden gebruikt in pool ranglijsten (indien de beheerder dit zo heeft ingesteld) en in de aanhef van in-game communicatie. Genoemde gegevens worden opgeslagen in onze database en worden niet zonder toestemming gedeeld met derden. Onderdeel van de GDPR is dat je recht hebt om vergeten te worden. Indien je ons een verzoek stuurt om je gegeven te verwijderen zullen wij dit binnen 2 werkdagen verzorgen. Je kunt ook zelf je gegevens verwijderen door je account te verwijderen. Na deze actie worden je gegevens na maximaal 24 uur verwijderd. Tot die tijd heb je de mogelijkheid je actie nog ongedaan te maken. Wij hebben dit systeem omdat er vaak per ongeluk accounts worden verwijderd.WK 2022
1. Kan ik alle wedstrijden van het WK in 1 keer toevoegen?
Ja dat kun je doen als pool beheerder via de importeer functie. Let wel op dat je zelf de 8ste,halve, kwart en finale moet aanpassen qua team naam. Deze zijn uiteraard pas bekend wanneer de poule eindstand bekend is. Maar dit wordt dus niet automatisch gedaan.
2. Worden de kwart, halve en finales automatisch bijgewerkt (1A-2B etc)?
Nee. De poolbeheerder dient zelf handmatig deze wedstrijden in te voeren zodra de geplaatste landen bekend zijn.
3. Ik kan de knock-out wedstrijden (1A-2B) nu al invoeren, klopt dat ?
Ja. Maar je kunt ze net als alle andere wedstrijden tot 1 minuut voor aanvang aanpassen
4. Tot wanneer kan ik de toernooi statistieken aanpassen ?
De toernooi statistieken, mits de beheerder van de pool deze heeft aan staan, dienen voor de start van het toernooi ingevuld te worden. Daarna is het dus niet meer mogelijk om deze aan te passen. Vul de statistieken dus op tijd in!5. Totaal aantal doelpunten en uitslagen
Onder uitslag wordt verstaan de stand na 90 minuten plus de eventuele verlengingen. Strafschoppenseries tellen niet mee. Deze score zal dus ook worden geteld qua aantal doelpunten.